من کیم..؟؟

L♥vely girls

دیووونه های مجازی

من کیـــــــــــم...؟؟

هیچ کس نفــــــــهمیده من کیم..؟؟

من همون دیوونه ای هستم که هیچ وقت عوض نمیشه..!!

همونی که همه باهاش خوشحالن اما کسی باهاش نمیمونه...

همونی که انقدر یه اهنگو گوش میده

که از ترانه گرفته تا ریتم و خوانندش متنفر میشه..

همونی که هق هق همه رو با جون و دل گوش میده

امــــــــــــــا...

خودش بغضش رو زیر بالش میشکونه..

همونی که همه فکر میکنن سختـــه ...سنگــــه..

اما با هر تلنگری میشکنه..

همونی که مواظبه کسی و ناراحت نکنه..

اما همه ناراحتش میکنن..!!!

اونی که تکیه گاه خوبیه..

امــــــــــــــا...

کسی واسش تکیه گاه نیست..

همونی که کلی حرف داره اما همیشه ساکته...

اررره من همونم..

☻خود خودمم..!!!☻

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

♀✿ⓜⓘⓣⓡⓐ✿♀
ساعت17:25---11 بهمن 1393
وبت عالیه
آهنگ وبتونم خوبه
مطالبشم نااازه
موفق باشید دوتاتون
پاسخ:mrc azizam


sahar & zahra
ساعت21:04---20 دی 1393
والا از اونجااااایی که من تو و اون الی مااااارمولک رو میشناسم شما همچین ادمی نیستین...حالا اگه این زهراااا رو میگفتین یه چیزی
پاسخ:سحرجون گوز میخوری عشقم؟؟؟؟


ابنبات چوبی
ساعت16:02---20 دی 1393
اقا یه چیز بگم بخندی
یه سری خاستم اهنگ حفظ کنم اقا بجون تو نباشه
بجون بچم میزون 100 بار گوش کردم اخرم غاطی باتی نصفه حفظ شدم رف
نمیدونم جدیدا من لوس شدم یا مشکل اب مروارید گرفتم زرتی بغض میکنم اشکم میریزه
پاسخ:khkhkh


davina
ساعت19:31---8 دی 1393
وبه خیلی نازی داری گلم
موفق باشی
پاسخ:mrc azizam


shakiba
ساعت18:08---1 دی 1393
aaaaaali bood
پاسخ:mrc


درسا (eblis
ساعت22:29---30 آذر 1393
اللللللللللللی جووووووووووون اومدی وبم مرسسسسی

شنیدی حصین و دستگیر کردن

بیا وبم ببین قالبم خوبه به جا زدبازی حصین گذاشتم


پاسخ:dorsa cheqad taqir shakhsiat midi to,servis kardi ma ro
پاسخ:دقیقا نادیا حرف دل منو زدی..!!


شقی3
ساعت18:23---30 آذر 1393
منم شقایقم خخخخخخ
پاسخ:mnm nadiam :-D
پاسخ:منم الهامم..ها ها ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 15:53 | ELHAM & NADIA |
Shik Them